Jäsenkirjeet

Yhdistyksen esite

Uutiset ja ilmoitukset

Yhdistyksen tuettu loma 2023:

Tapahtumat ja virkistystoiminta:

Yhdistyksen virkistyspäivä Siilinjärven Kunnonpaikassa la 18.2. klo 11 alkaen. Ohjelmassa Kunnonpaikan toiminnan ja palveluiden esittelyä, lounas (hernekeitto, leivät, ruokajuomat ja pannari), jonka jälkeen halukkailla on mahdollisuus mennä kuntosalille tai kylpylään. Lounaan hinta jäsenille on 5,00 euroa, ei jäsenet: aikuiset 10,90 ja lapset 7,90. Maksu yhdistyksen tilille FI56 4600 0010 4197 41 ehdottomasti 1.2. mennessä.  Virkistyspäivänä osallistujille kuntosali 7 euroa ja kylpylä 13 euroa (lapset 6,50), nämä maksetaan Kunnonpaikassa paikan päällä. Sitovat ilmoittautumiset 1.2. mennessä Aila Oikariselle 0400 576234 tai Heli Haringille 044382 2351. Yhteiskuljetusta ei ole, jokainen järjestää kyytinsä paikanpäälle itse.

Tähän tilaisuuteen osallistuminen edellyttää, että osallistumismaksu on maksettu ilmoittautumiseen mennessä. Näin osaamme varata oikean määrän paikkoja tilaisuuteen ja osallistumisesi on sitova. Tätä maksua ei palauteta, mutta tilalle voitte hankkia toisen osallistujan.  Toimimme näin siksi, että yhdistys sitoutuu maksamaan tilaamansa ruokailut.

Ilmoittautumiset ja maksut voi myös hoitaa käteisellä kerhoissa ilmoittautumispäivään mennessä.

Pohjois-Savon työikäiset AVH-immeiset tapaavat 4.3.2023