Jäsenkirjeet

Yhdistyksen esite

Uutiset ja ilmoitukset

• Kunnonpaikan liikuntaedut 2022 a l.pdf 228 KB
    KUNNONPAIKAN LIIKUNTAEDUT 2022 Tervetuloa nauttimaan liikunnan ilosta yksin tai yhdessä kavereiden kanssa. Liikuntaetu on henkilökohtainen ja sen saa näyttämällä kylpylän vastaanotossa toimialan korttia tai tunnistautumalla erikseen sovitulla tavalla (sano kassalla: Tukipilari)

Tapahtumat ja virkistystoiminta

Yhdistys on varannut paikkoja kaupunginteatterin Huomenna minä lähden -esitykseen lauantaina 22.10. klo 13. Kolme paikkaa on varattu pyörätuolin käyttäjille. Esityksen hinta 40 euroa sisältää myös väliaikatarjoilun (kahvi + suolainen). Sitovat ilmoittautumiset 15.9. mennessä Aila Oikariselle 0400 576234 tai Heli Haringille 044382 2351. Maksu yhdistyksen tilille FI56 4600 0010 4197 41 ehdottomasti 15.9. mennessä.

Yhdistys järjestää pikkujoulun lauantaina 19.11. klo 14 alkaen ravintola Mairellassa, Puijonkatu 30, Kuopio. Lounaan hinta on 25 euroa/hlö. Ruokailun lisäksi jouluista musiikkia. Sitovat ilmoittautumiset 31.10.2022 mennessä Aila Oikariselle 0400 576234 tai Heli Haringille 044 382 2351. Maksu yhdistyksen tilille FI56 4600 0010 4197 41 ehdottomasti 31.10. mennessä.

Näihin tilaisuuksiin osallistuminen edellyttää, että osallistumismaksu on maksettu ilmoittautumiseen mennessä. Näin osaamme varata oikean määrän paikkoja tilaisuuteen ja osallistumisesi on sitova. Tätä maksua ei palauteta, mutta tilalle voitte hankkia toisen osallistujan.  Toimimme näin siksi, että yhdistys sitoutuu maksamaan tilaamansa liput ja ruokailut.

Ilmoittautumiset ja maksut voi myös hoitaa käteisellä kerhoissa ilmoittautumispäivään mennessä.